- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | احمد، عوض حاج علي | |
dc.contributor.author | ابوسوادة, فضلية بنت عبد المحسن بن صالح بن عبد المحسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:52:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:52:04Z | - |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119579 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | المدرسون | |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | تقييم أداء معلمات اللغة العربية بالمرحاة الثانوية بمحافظة الطائف عند تدريسهن مادة النحو في ضوء مفهوم النحو الوظيفي | |
dc.identifier.id | .b11042874 | |
dc.identifier.callnum | 3587 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 285 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135520 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3587.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3587.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 58.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3587.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 295.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3587.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3587.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3587.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)