- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | - |
dc.contributor.author | المزجاجي, علي بن عياش بن سعيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:43:43Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:43:43Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119553 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | مهنة الاشراف التربوي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | مامدى الاحتياجات التدريبية لمشرفي العلوم الطبيعية حديثي الالتحاق بمهنةالإشراف التربوي في ضوء الكفايات الأدائية | - |
dc.identifier.id | .b11042047 | - |
dc.identifier.callnum | 5110 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 130 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00135388 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5110.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5110.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5110.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 97.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5110.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 414.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5110.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 225.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5110.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)