- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | بن جبير , جبيربن محمد بن ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:38:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:38:57Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119539 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | آل سعود، عبد العزيز بن عبد الرحمن بن فيصل، - ملك السعودية، - 1293-1373 هـ | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | الفكر الاداري | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | الفكر الاداري الاستراتيجي للملك عبدالعزيز في مجال نشاة وتطور التعليم | |
dc.identifier.id | .b11041663 | |
dc.identifier.callnum | 3937 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 199 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135320 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3937.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3937.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3937.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 133.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3937.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 799.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3937.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 485.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3937.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 68.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)