- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أحمد بن عبد الرحمن الغامدي | |
dc.contributor.adviser | مهدي, سهام محمود | |
dc.contributor.author | ال ساعد، احمد ابراهيم احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:31:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:31:42Z | - |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119517 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الشرائح الملونة | |
dc.subject.other | شرائح الافلام | |
dc.subject.other | التربية الفنية | |
dc.title | اثر استخدام الشرائح الملونة و المستنسخات الفنية على تحصيل كليات المعلمين فى مادة التذوق و تاريخ الفن | |
dc.identifier.id | .b11040816 | |
dc.identifier.callnum | 3926 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 168 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135166 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3926.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3926.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 116.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3926.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 111.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3926.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3926.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 244.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3926.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 72.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)