- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | الحربي، ابراهيم بن سليم اللهيبي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:28:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:28:10Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119506 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.subject.other | المكفوفون - تعليم | |
dc.subject.other | معاهد النور | |
dc.title | معوقات الرياضيات للتلاميذ المكفوفين فى المرحلة الابتدائية بمعاهد النور و فصول الدمج من وجهة نظر التلاميذ و المعلمين | |
dc.identifier.id | .b11040129 | |
dc.identifier.callnum | 3923 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 174 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135063 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3923.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3923.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3923.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 80.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3923.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 774.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3923.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 538.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3923.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)