- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، جوبير ماطر | |
dc.contributor.author | الغامدي, عبد العزيز بن أحمد بن الحفاشي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:26:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:26:31Z | - |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119501 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التعليم الخاص - السعودية | |
dc.title | التخطيط لزيادة إسهام التعليم الثانوي العام في إعداد وتهيئة العمالة الوطنية ااقطاع الأهلي السعودي | |
dc.identifier.id | .b11039851 | |
dc.identifier.callnum | 3425 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1420 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | بدوان | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135029 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3425.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3425.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3425.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 136.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3425.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3425.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 112.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3425.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 165.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)