- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المنشي، محمد بن احمد بن حسن | - |
dc.contributor.author | بسطجي، سعود بن عبد الله بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:11:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:11:23Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119458 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مكة المكرمة | - |
dc.subject.other | مدرسي المرحلة الابتدائية | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | واقع وأهمية الحوافز المعنوية لدى معلمي المرحلة الإبتدائية كما يدركها المعلمون والمديرون بمدينة مكة المكرمة في ضوء بعض المتغيرات | - |
dc.identifier.id | .b11037039 | - |
dc.identifier.callnum | 3192 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 110 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134674 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3192.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3192.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3192.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 54.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3192.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 587.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3192.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 37.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3192.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 108.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)