- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبد اللطيف بن حميد | - |
dc.contributor.author | سفر، صالحة بنت محمد بن جعفر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:11:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:11:04Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119457 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | تحديد الإحتياجات التدريبية للمشرفات التربويات بمدن ( مكة المكرمة -جدة - الطائف ) | - |
dc.identifier.id | .b11037027 | - |
dc.identifier.callnum | 3191 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 274 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134672 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3191.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3191.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3191.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 527.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3191.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3191.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 83.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3191.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)