- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الباز، محمود عطا محمد علي مسيل | - |
dc.contributor.author | باجحزر، خالد بن صالح بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:10:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:10:44Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119456 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التربية الإسلامية- مكة المكرمة | - |
dc.subject | الدعوة الإسلامية -مكة المكرمة | - |
dc.title | الدور التربوي للأئمة والخطباء في تصحيح بعض الأخطاء الشائعة من بعض المصلين في مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11037015 | - |
dc.identifier.callnum | 3190 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 266 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134671 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3190.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3190.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 35.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3190.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 77.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3190.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 529.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3190.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 163.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3190.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)