- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عسيري، علي بن سعيد بن مريزن | - |
dc.contributor.author | زمزمي، عبد الرحمن بن معتوق بن عبد الرحمن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:10:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:10:06Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119454 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | الشخصية - تقييم | - |
dc.subject.other | الاختبارات النفسية | - |
dc.title | تقنين أختبار المصفوفات المتتابعة الملون لجون رآفن على الطلاب الصم في معاهد الأمل للمرحلة الإبتدائية بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11036990 | - |
dc.identifier.callnum | 3188 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 86 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134669 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3188.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3188.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3188.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 69.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3188.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 957.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3188.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 42.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3188.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)