- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، نبيل السيد | - |
dc.contributor.author | الحيدري، نجاة بنت فراج | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:09:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:09:07Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119451 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مهنة | - |
dc.subject.other | العمل التربوي | - |
dc.subject.other | التدريس (مهنة) | - |
dc.subject.other | التعلم | - |
dc.subject.other | التعليم الابتدائي | - |
dc.title | دافعية المعلمات للعمل التربوي وعلاقته بدافعية الإنجاز لدى طالبات الصف الثالث المتوسط بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11036965 | - |
dc.identifier.callnum | 3185 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 111 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134661 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3185.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3185.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3185.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 33.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3185.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3185.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 245.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3185.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 58.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)