- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القحطاني، سعيد بن علي بن نافع | - |
dc.contributor.author | ابو زيد، عبد الجليل بن محمد عواد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:05:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:05:30Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119440 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.subject.other | الشخصية | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | الاتجاهات النفسية نحو التوجيه والإرشاد الطلابي وعلاقتها ببعض المتغيرات الشخصية بمنطقة المدينة المنورة | - |
dc.identifier.id | .b11036187 | - |
dc.identifier.callnum | 3109 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 157 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134541 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3109.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3109.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3109.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 92.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3109.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 959.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3109.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 61.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3109.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)