- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المنشي، محمد بن احمد | - |
dc.contributor.author | خوجة، هويدا بنت محمود بن جلال الدين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:05:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T20:05:11Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119439 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | - |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | تحديد المشكلات التى تواجه مديرات المدارس المتوسطة والثانوية بالمدارس القروية الواقع والمأمول | - |
dc.identifier.id | .b11036163 | - |
dc.identifier.callnum | 3108 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 117 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134536 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3108.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3108.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3108.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 102.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3108.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 609.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3108.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)