- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف بن حامد بن همام | - |
dc.contributor.author | القرني، سعد بن عطية بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:50:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:50:07Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119397 | - |
dc.description | 259ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | النصيحة | - |
dc.subject | النصيحة - مفهومها في الاسلام | - |
dc.subject | النصيحة - التطبيقات التربوية | - |
dc.title | النصيحة مفهومها و تطبيقاتها التربوية في الاسلام | - |
dc.identifier.id | .b11034683 | - |
dc.identifier.callnum | 4096 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134345 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4096.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4096.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4096.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4096.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 206.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4096.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 122.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4096.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 47.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)