- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسنى، محمد بن محمود محمد | - |
dc.contributor.author | خياط، عواطف بنت زيني بن اسماعيل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:32:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:32:24Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119342 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاتصالات الادارية | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | الاتصالات الرسمية للادارة المدرسية ودورها في عملية اتخاذ القرار المدرسي في مدارس البنات بمدينتي مكة وجدة | - |
dc.identifier.id | .b11033083 | - |
dc.identifier.callnum | 2862 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 239 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134159 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2862.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.3 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2862.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 34.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2862.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 90.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2862.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 952.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2862.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 741.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2862.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 98.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)