- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف حامد همام | - |
dc.contributor.author | محمد, خاتمة بنت حسن بن حمود | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:31:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:31:23Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119339 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الايمانية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | مضامين التربية الايمانية المستنبطة من الادعية القرأنية | - |
dc.identifier.id | .b11032297 | - |
dc.identifier.callnum | 5099 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 256 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00134066 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5099.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5099.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5099.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 82.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5099.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 79.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5099.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 877.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5099.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 545.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5099.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)