- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فيرق، احمد فؤاد محمد رملي | - |
dc.contributor.author | التميمي , عبد الرحمن بن عبد الله بن ضيف الله الشهيل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:25:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:25:09Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119319 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الخزف | - |
dc.subject.other | التربية الفنية | - |
dc.title | التقنية البنائية الخزفية وأثرها على التعبير الفني لتلاميذ المرحلة الابتدائية | - |
dc.identifier.id | .b11031657 | - |
dc.identifier.callnum | 2787 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 190 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133981 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2787.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2787.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 55.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2787.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 170.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2787.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 721.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2787.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 478.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2787.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)