- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلطان بن سعيد مقصودة بخاري | |
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | العبدلي، يحي بن احمد بن يحي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:23:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:23:36Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119314 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | اتجاهات مديري المدارس في مراحل التعليم العام في مدينتي مكة المكرمة و القنفذة نحو استخدام الحوافز المادية و المعنوية | |
dc.identifier.id | .b11031517 | |
dc.identifier.callnum | 4173 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1423 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 105 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00133958 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4173.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4173.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4173.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 163.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4173.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 336.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4173.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 87.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4173.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)