- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نايف بن حامد بن همام الشريف | |
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف بن حامد بن همام | |
dc.contributor.author | با جابر، سميرة بنت سالم بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:17:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:17:35Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119295 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تربية البنات | |
dc.subject.other | تربية المرأة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مبادى تربية المراة المسلمة في ضوء الاحاديث النبوية المتعلقة بالنساء في الصحيحين و اثارها التربوية | |
dc.identifier.id | .b11030227 | |
dc.identifier.callnum | 4162 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1422 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 221 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00133807 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4162.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4162.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 137.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4162.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 151.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4162.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 255.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4162.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 186.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4162.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)