- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة عبد الله محمد | - |
dc.contributor.author | حجازي, خديجة محمود صالح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:15:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:15:24Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119288 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | مدارس البنات - دوران العمل | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | إرتفاع معدل دوران العمل في مدارس البنات بالمناطق النائية والعوامل المؤدية إليه | - |
dc.identifier.id | .b11030082 | - |
dc.identifier.callnum | 2704 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 112 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133789 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2704.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2704.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 36.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2704.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 117.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2704.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 566.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2704.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 402 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2704.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)