- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بالطو، عبد اللطيف محمد | - |
dc.contributor.author | عسيري, خالد محمد عبد الرحمن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:15:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:15:06Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119287 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المنظمة الإسلامية للتربية والعلوم والثقافة | - |
dc.subject | التربية الإسلامية | - |
dc.title | الجهود التربوية للمنظمة الاسلامية للتربية والعلوم والثقافة ( ايسيسكو ) | - |
dc.identifier.id | .b11030070 | - |
dc.identifier.callnum | 2702 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | المنظمة الاسلامية للتربية والعلوم والثقافة ( ايسيسكو ) (isesco) | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 161 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133788 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2702.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2702.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2702.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 187.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2702.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 609.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2702.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 365.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2702.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)