- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قزاز، جمال أسعد | - |
dc.contributor.author | الثبيتي , سعد معتوق عواض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:13:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:13:53Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119283 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | علم النفس الرياضي | - |
dc.subject.other | القابلية للاستثارة وممارسة النشاط الرياضي وعلاقتهما بدرجة التوازن | - |
dc.subject.other | النشاط الرياضي | - |
dc.title | القابلية للاستشارة وممارسة النشاط الرياضي وعلاقتهما بدرجة التوازن لدى طلاب كلية المعلمين بالطائف | - |
dc.identifier.id | .b1102916x | - |
dc.identifier.callnum | 2632 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 91 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133675 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2632.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2632.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2632.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 98.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2632.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 841.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2632.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 680.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2632.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)