- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سيد،ـ نبيل السيد حسن | - |
dc.contributor.author | الشمراني, منصور بن عائض بن بريك بن مرزن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:12:02Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:12:02Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119277 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.subject.other | علم النفس المعرفي | - |
dc.title | العلاقة بين الآسلوب المعرفي ومستوى الطموح والتحصيل الدراسي لدى عينة من طلاب الصف الثالث المتوسط بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11028944 | - |
dc.identifier.callnum | 2637 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 155 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133646 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2637.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2637.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2637.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 110.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2637.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2637.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2637.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)