- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة عبد الله | - |
dc.contributor.adviser | حسني، محمد محمود | - |
dc.contributor.author | زقزوق , عبد الله بن عابد عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:05:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:05:38Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119258 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الاهلي | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | أساليب الادارة المدرسية في جذب الطلاب للالتحاق بمدارس التعليم الاهلي للبنين في مدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11027939 | - |
dc.identifier.callnum | 2557 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 160 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133498 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2557.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2557.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2557.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 105.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2557.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2557.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2557.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)