- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | يارقوقندي، عبد العزيز بن محمد | - |
dc.contributor.author | الزهراني, أحمد بن محمد صويلح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T19:05:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T19:05:00Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119256 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الإنشاء الأدبي- دراسة وتعليم (ابتدائي) -السعودية -جدة | - |
dc.subject | للغة العربية -السعودية -جدة -كتابة | - |
dc.title | مطالب تعليم التعبير الكتابي للصف الثالث المتوسط بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11027915 | - |
dc.identifier.callnum | 2558 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 188 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00133496 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2558.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.66 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2558.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2558.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 132.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2558.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2558.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 819.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2558.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)