- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، أحمد عبدالرحمن | - |
dc.contributor.author | ريس، إلهام عبد الله أسعد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T18:43:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T18:43:01Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119190 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعبيرية ( فن ) | - |
dc.subject.other | التلوين | - |
dc.subject.other | الضوء | - |
dc.subject.other | الرسم | - |
dc.title | أثر الضوء على التعبير الفنى والإفادة منه في تدريس مقررات التعبير بالألوان | - |
dc.identifier.id | .b11024161 | - |
dc.identifier.callnum | 2292 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 388 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132922 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2292.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.6 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2292.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2292.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 284.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2292.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2292.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 805.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2292.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)