- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | - |
dc.contributor.author | الجاسر، صالح بن مخيلد بن عشوي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T18:16:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T18:16:04Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119114 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعليم التعاوني | - |
dc.title | اثر التعلم التعاوني على تحصيل الرياضيات لدى طلاب كلية المعلمين في مدينة عرعر | - |
dc.identifier.id | .b1102155x | - |
dc.identifier.callnum | 4248 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | الكليات والجامعات | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 107 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132597 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4248.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 726.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4248.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 81.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4248.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 89.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4248.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 208.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4248.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 113.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4248.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 8.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)