- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | النفيعي، عابد بن عبد الله بن احمد | |
dc.contributor.author | الدوسري، فاطمة بنت علي بن ناصر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T18:10:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T18:10:45Z | - |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119098 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.subject.other | التعلم | |
dc.title | التنبؤ بالتحصيل الدراسي من خلال اساليب التعلم ( السطحي والعميق ) وانماط التعلم والتفكير لدى عينه من طالبات الصف الثاني الثانوي ( الادبي والعلمي ) بمدينة الرياض | |
dc.identifier.id | .b11021238 | |
dc.identifier.callnum | 4154 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1423 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 93 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00132559 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4154.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4154.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4154.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 51.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4154.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 291.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4154.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 126.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4154.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)