- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن، نبيل السيد | - |
dc.contributor.author | السفياني، عبد الله بن مستور بن نويجع | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:58:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:58:45Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119062 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العلاقات الأسرية | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | اساليب المعاملة الوالدية و التفاعل السلوكي لدى تلاميذ دور التوجيه الاجتماعي و تلاميذ المرحلة المتوسطة العاديين بالمملكة | - |
dc.identifier.id | .b11020131 | - |
dc.identifier.callnum | 3297 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 166ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132428 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3297.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.81 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3297.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 54.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3297.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 46.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3297.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 941.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3297.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 105.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3297.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)