- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحارثي، زايد بن عجير | - |
dc.contributor.author | القحطاني، محمد بن جبران محي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:58:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:58:27Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119061 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | علم النفس الاجتماعي -السعودية الطائف | - |
dc.subject | التفاعل الاجتماعي -السعودية الطائف | - |
dc.subject | طلبة المدارس الثانوية -السعودية الطائف- طريقة حياة | - |
dc.title | المسئولية الاجتماعية وعلاقتها بالقيم وبعض المتغيرات لدى طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b11020118 | - |
dc.identifier.callnum | 3296 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 102 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132426 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3296.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3296.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 55.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3296.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 66.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3296.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3296.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 89.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3296.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)