- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | الثمالي، مشيلح بن بركي بن مشيلح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:53:02Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:53:02Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119045 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الرؤساء والمديرون | - |
dc.subject | المدارس الابتدائية -السعودية الطائف- إدارة | - |
dc.subject | الرؤساء والمديرون -السعودية الطائف | - |
dc.title | دور مديري و مديرات المدارس الابتدائية فى حل المشكلات التى يواجهها المعلمون المبتدئون و المعلمات المبتدئات بمحافظة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b11019542 | - |
dc.identifier.callnum | 3293 | - |
dc.type.format | بحث | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 186 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132352 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3293.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3293.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3293.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 239.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3293.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3293.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 74.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3293.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)