- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصباغ، رمضان احمد عيد | |
dc.contributor.author | القرشي، نواف رزيق | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:45:50Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:45:50Z | - |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119023 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | التنمية الاقتصادية - السعودية | |
dc.title | ادارة التغيير مدخل لتطوير العلاقة بين التعليم الثانوي وخطط التنمية بالمملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11018057 | |
dc.identifier.callnum | 6341 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 151 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00132184 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6341.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6341.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6341.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 111.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6341.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6341.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 308.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6341.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)