- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | - |
dc.contributor.author | القحاص، ابراهيم بن ابراهيم محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:44:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:44:52Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119020 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.subject.other | جناح الأحداث | - |
dc.title | اسهام الادارة المدرسية فى الحد من جنوح الاحداث من وجهة نظر مديري و معلمى و مرشدي طلاب المرحلة المتوسطة بمدينة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b11017995 | - |
dc.identifier.callnum | 3288 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 171 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132177 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3288.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3288.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3288.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 51.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3288.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 772.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3288.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 58.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3288.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)