- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحكمي، عبد الوهاب بن علي | - |
dc.contributor.author | الغامدي، حمدان بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:43:50Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:43:50Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119017 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الترجمة العربية | - |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية | - |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية - ترجمة | - |
dc.title | ترجمة الى العربية لكتاب " 50 Ways to Manage Diabetes " و تعليق نظري على عملية الترجمة | - |
dc.identifier.id | .b11017934 | - |
dc.identifier.callnum | 3286 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | العلوم التطبيقية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | اللغة الانجليزية | - |
dc.description.extent | 101 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00132169 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3286.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3286.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 45.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3286.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 60.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3286.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 541.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3286.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 93.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3286.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 44.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)