- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحارثي، زايد بن عجير | - |
dc.contributor.author | الثبيتي, عمر بن عواض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:29:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:29:06Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118975 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المفردات اللغوية المصورة لبيبودي | - |
dc.subject.other | الاختبارات النفسية | - |
dc.title | تقنين أختبار المفردات اللغوية المصورة ( لبيبودي ) علي طلاب الثلاث الصفوف الآول في المرحلة الابتدائية ( بنبن ) بمحافظة الطائف التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11014854 | - |
dc.identifier.callnum | 5070 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 131 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00131809 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5070.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.84 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5070.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 69.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5070.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 110.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5070.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 619.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5070.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 425.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5070.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)