- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد بن عبد الرحمن | - |
dc.contributor.author | الشاعر ، عبدالله مشرف محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T17:19:51Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T17:19:51Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118950 | - |
dc.description | 238ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | برامج الحاسب الالي | - |
dc.subject | الحاسب الالي - التربية الفنية | - |
dc.subject | الرسم التصوير التشكيلي | - |
dc.title | مجالات استخدام الحاسب الالي في قسم التربيه الفنيه بكلية المعلمين بمكة المكرمه | - |
dc.identifier.id | .b11013758 | - |
dc.identifier.callnum | 4212 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00131640 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4212.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 12.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4212.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 148.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4212.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 108.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4212.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 877.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4212.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 28.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4212.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 579.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)