- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اسماعيل، احمد السيد محمد | - |
dc.contributor.author | المخالد، خالد بن عبده بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:51:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:51:58Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118881 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الانتباه (علم النفس) | - |
dc.subject.other | التعليم | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | اثر انواع المعلومات ومقدارها ومستواها في مدي الانتباه لدي عينه من طلاب المستويين الخامس والسادس بكليه المعلمين في محافظة الاحساء | - |
dc.identifier.id | .b11010599 | - |
dc.identifier.callnum | 4419 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 190 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00131209 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4419.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4419.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4419.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 73.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4419.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 525.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4419.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 385.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4419.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)