- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد خير عرقسوس | |
dc.contributor.adviser | محمد بن خير عرقسوسي | |
dc.contributor.author | السميرى , أسماء بنت إبراهيم بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:45:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:45:31Z | - |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118868 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تطبيقات الاحسان التربوية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الاحسان في القرأن والسنة وتطبيقاتة التربوية من خلال منهج التوحيد في مدارس المرحلة الابتدائية للبنات في المملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11009615 | |
dc.identifier.callnum | 1406 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 261 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00131093 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1406.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1406.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1406.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 108.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1406.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 256.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1406.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 76.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1406.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)