- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، محمد صالح بن علي | - |
dc.contributor.author | السعدي، محمد بن مضحي بن هليل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:43:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:43:35Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118862 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التفسير - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الكفايات المهنية | - |
dc.title | تحديد الكفايات المهنيه الضروريه لمعلم مادة التفسير وقياس مدى تمكنه منها في المرحلة المتوسطه في مدينة عرعر | - |
dc.identifier.id | .b11008763 | - |
dc.identifier.callnum | 4300 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 164 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130935 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4300.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 987.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4300.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 73.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4300.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 42.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4300.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 999.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4300.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 108.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4300.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)