- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | - |
dc.contributor.author | عسيري، خالد بن معدي بن أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:20:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:20:29Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118800 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعليم الابتدائي | - |
dc.title | أثر اسلوب الصياغة اللفظية للمسائل والمشكلات الرياضيه علي تحصيل تلاميذ الصف الخامس بالمرحلة الابتدائية | - |
dc.identifier.id | .b11005993 | - |
dc.identifier.callnum | 4287 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 229 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130576 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4287.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4287.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 93.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4287.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4287.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4287.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 120.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4287.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 70.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)