- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | - |
dc.contributor.author | المطرودي ، خالد بن ابراهيم بن عبدالرحمن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:19:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:19:27Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118797 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | معلمى التربية الاسلامية - إعداد | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | - |
dc.title | تقويم برنامج الاعداد التربوي لمعلمي التربيه الاسلاميه في كليات المعلمين بالمملكة العربيه السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11005890 | - |
dc.identifier.callnum | 4283 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 398 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130563 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4283.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4283.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 39.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4283.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 69.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4283.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 373.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4283.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 288.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4283.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 68.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)