- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي، سليمان محمد سليمان | - |
dc.contributor.author | بدرون، شادية بنت عبد الجليل بن علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T16:13:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T16:13:29Z | - |
dc.date.issued | 1986 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118780 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التاريخ الاسلامي - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | - |
dc.title | تقويم كتاب التاريخ الاسلامي للصف الثاني الثانوي | - |
dc.identifier.id | .b11004861 | - |
dc.identifier.callnum | 1177 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة، | - |
dc.date.issuedhijri | 1406 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 154 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130431 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1177.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1177.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 28.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1177.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1177.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 633.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1177.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 416.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1177.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 22.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)