- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ليلى أحمد عبد الجواد | - |
dc.contributor.adviser | ليلي بنت أحمد بن عبدالجواد | - |
dc.contributor.author | السبيعي , حصة بنت حميد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:51:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:51:49Z | - |
dc.date.issued | 1986 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118723 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الادراك | - |
dc.subject.other | الانتباه (علم النفس) | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | علاقة الانتباه والادراك بالتذكر قصير المدي لدي الفصاميات والسويات | - |
dc.identifier.id | .b11003364 | - |
dc.identifier.callnum | 1088 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 223 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130260 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1088.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1088.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 66.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1088.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 42.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1088.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 453.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1088.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 315.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1088.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 41.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)