- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عرفات عبد العزيز سليمان | - |
dc.contributor.adviser | سليمان، عرفات عبد العزيز | - |
dc.contributor.author | شربيني , طلعت بن سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:43:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:43:07Z | - |
dc.date.issued | 1984 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118697 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | مجالات تقدير كفاية المعلم بالمرحلة المتوسطة كما يراها مديرو ومعلمو مدارس مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11002633 | - |
dc.identifier.callnum | 1015 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.description.extent | 251 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130170 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1015.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1015.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 63.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1015.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 116.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1015.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 623.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1015.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 433.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1015.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 22.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)