- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد أحمد كريم | - |
dc.contributor.adviser | محمد بن أحمد كريم | - |
dc.contributor.author | عشري, أسعد بن حسن مكاوي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:41:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:41:26Z | - |
dc.date.issued | 1984 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118692 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | المدارس الابتدائية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | العوامل المساعدة علي نجاح الاداري في المدرسة للابتدائية - بنين - منطقة مكة المكرمة المملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11002554 | - |
dc.identifier.callnum | 1012 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.description.extent | 258 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130161 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1012.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1012.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 136.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1012.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 123.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1012.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 561.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1012.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 286 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1012.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)