- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن محمد حسان | - |
dc.contributor.adviser | حسن بن محمد حسان | - |
dc.contributor.author | الغامدي, صالح بن مسفر بن سعيد بن طريس | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:41:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:41:07Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118691 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الزراعي - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.title | التخطيط للتعليم الزراعي ودوره في التنمية بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11002542 | - |
dc.identifier.callnum | 1011 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1403 | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130160 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1011.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1011.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1011.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 92.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1011.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 426.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1011.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 262.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1011.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)