- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العريان، عبد الله | - |
dc.contributor.author | ملا , فوزي بن سراج | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:40:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:40:21Z | - |
dc.date.issued | 1985 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118689 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التأخر الدراسي | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | فاعلية التعليم المبرمج في علاج التاخر الدراسي في الرياضيات لدي بعض طلاب الصف الثالث المتوسط بمكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11002487 | - |
dc.identifier.callnum | 1009 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1405 | - |
dc.description.extent | 149 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130149 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1009.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1009.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 69.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1009.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1009.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 434.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1009.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 243.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1009.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)