- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين،1365هـ | - |
dc.contributor.author | عسيري، أحمد بن محمد بن أحمد آل خيرة | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:35:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:35:38Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118677 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | رسم الخرائط - دراسة وتعليم | - |
dc.subject | الجغرافيا - دراسة وتعليم | - |
dc.title | أثراستخدام استراتيجيات تعليم رسم الخرائط الجغرافية في إكتساب تلاميذ الصف الثاني المتوسط مهارة رسم الخرائط الجغرافية بتعليم محافظة محايل | - |
dc.identifier.id | .b1100177x | - |
dc.identifier.callnum | 5055 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 170 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130045 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5055.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.66 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5055.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 81.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5055.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 192.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5055.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 725.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5055.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 432.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5055.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 34.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)