- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود بن خضر | - |
dc.contributor.author | الرفاعي، سعد بن سعيد جابر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:34:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:34:58Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118675 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - تاريخ - العالم الاسلامي | - |
dc.subject.other | التعليم - تمويل - العالم الاسلامي | - |
dc.title | مصادر واساليب تمويل التعليم في العصور الاسلامية الاولى ( دراسة نظريه ) | - |
dc.identifier.id | .b11001732 | - |
dc.identifier.callnum | 4490 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 200 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130041 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4490.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.58 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4490.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4490.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 278.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4490.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 521.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4490.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 162.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4490.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)