- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عالم، ابراهيم بن احمد بن محمد | - |
dc.contributor.author | بايوسف, عمر بن صالح بن سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T15:34:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T15:34:38Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/118674 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | - |
dc.title | المهارات الآدائية المطلوب توافرها في معلمي التربية الفنية بالمرحلة الابتدائية | - |
dc.identifier.id | .b11001720 | - |
dc.identifier.callnum | 5054 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 163 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00130040 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5054.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5054.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5054.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 80.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5054.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 121.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5054.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 262 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5054.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)